Tuesday, April 17, 2012

Outfit #28

Siz ne giyeceğinize nasıl karar veriyorsunuz bilmiyorum ama ben bazı günler bir parçayı kesinlikle giymek zorunda hissedip diğer parçaları da ona göre seçiyorum. Bugün de öyle bir gündü ve ben Mango'dan aldığım siyah smokin ceketi kesinlikle giymek zorunda hissedip öyle dışarı çıktım. 
I don't know how you decide what you're gonna wear but most of the time I decide on a piece and then wear other things. Today was a day like that and I felt like I should definitely wear this Mango jacket.


Şal-Scarf: Mango
Atlet-Vest: H&M
Ceket-Jacket: Mango
Tayt-Leggings: Zara
Çanta-Bag: H&M
Babet-Flats: Zara

Derslerden sonra garajistanbul'da oynanan "Pragma" adlı oyuna gittim. 4 seri katilin bir hücre içinde yaşadılarını anlatan oyun gerçekten çok etkileyiciydi. Buğra Gülsoy, Serhat Teoman, Emre Erkan ve Mert Öner'in performansları da çok iyiydi. Eğer zamanınız varsa mutlaka izleyin derim.


Pragma Fragmanı


No comments:

Post a Comment