Friday, April 20, 2012

Outfit #29


Herkese merhaba!
Uzun zamandır hava durumundan şikayet ettiğimi biliyorum ama güneşli başlayan bir günün yağmurlu ve soğuk bir şekilde bitmesi ruh halimi, dolayısıyla da giydiklerime karar vermemi etkiliyor. Önce kalın giyinip sonra birden mini etekle dışarı çıkmaya karar verebiliyorum. 
Zara'dan çok beğenerek aldığım dantelli eteğimi uzun zamandır giymek istiyordum fakat gün içinde ne zaman giysem tam kapıdan çıkacakken yağmur yağmaya başladığı için sadece gece dışarı çıkarken giyebildim. Farklı tarzdaki parçaları kombinlemeyi seviyorum ve bu eteği gördüğüm ilk anda aklıma biker botlarımla giymek geldi. Akşam hava soğuduğunda da bana çok yardımcı oldular:)
Hello everybody!
Today I finally have a chance to wear my new Zara lace skirt. I love mixing pieces with different styles. So I wore my biker boots with a romantic lace skirt. And also my boots protected me from cold:)



Parka: Zara 
Denim Gömlek-Denim Shirt: Topshop
Dantel Etek- Lace Skirt: Zara


Biker Boots: H&M
Çanta-Bag: Mango
  

No comments:

Post a Comment