Sunday, May 20, 2012

In My Closet Now #11

Bugün size yemyeşil bir post hazırlamak isterdim ama ne yazık ki uyuyakaldım ve arkadaşlarımla Polonezköy'e gidemedim. Ben de bu depresif havada alışveriş yapmanın yalnız yapabileceğim en iyi şey olduğuna karar verdim ve Sapphire'e gittim. Sapphire'deki H&M'i seviyorum çünkü İstinye Park'daki kadar dağınık olmuyor ve istediğim şeyleri bulabiliyorum. Uzun zamandır istediğim ve hatta Shopping List-April postumda da bahsettiğim bu pembe babetleri şans eseri girdiğim kabinde buldum:) Bu aralar aksesuara takmış durumdayım ve son kalan bu yüzüğü de aldım.
Today I went to Saphhire for shopping. I love H&M at Sapphire because it's usually empty and tidy. So I can find things that I want easier there. I found these pink ballet pumps in cabin. I'm a jewellery freak these days and I bought this amazing ring.(It was the last one I think.)



Hermes'in "Collier de Chien" modelinin benzeri olan bu bilekliği Tresera'da buldum. Siyahı tek kalmıştı hemen aldım. Bugün gerçekten şanslıydım çünkü istediğim her şeyin son kalanlarını aldım:)
I found this bracelet in Tresera which looks like Hermes "Collier de Chien" bracelet. This was the last one of the black ones so I bought it:)


Bugun H&M bilekliklerimi taktım ve arm party trendini uyguladım. Arm party trendine bayılıyorum umarım uzun bir zaman kollarımız bilekliklerle dolu kalır:)
With my new H&M bracelets I applied arm party trend today. I love this trend I hope it lasts for a long time:)

No comments:

Post a Comment