Friday, May 18, 2012

Outfit #36

 Gecikmiş postları genelde sevmiyorum. Bu da bir gün gecikmeyle yayınlayabildiğim bir post oldu. Nedeniyse ailemi ve evimi çok özlemiş olmam. 
Bugün dersim olmadığı için dün geç de olsa iki haftadır göremediğim(İstanbul'da oturduğumuz halde) ailemin yanına koştum. Evim ve içindeki her şeyi çok özlemişim bunu fark ettim.
Ben gelmeden benim için hazırlanmış en sevdiğim yemekler, kendi odam, yatağım, dolabım, aynamın önündeki parfüm-takı karmaşası... Hepsini çok özlemişim. Neyse daha fazla uzatmayayım ben en iyisi yoksa neleri özlediğimi buraya yazmaya başlarsam sonu gelmeyecek:)
Yağmurlu da olsa, sevdiklerinizle iyi bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle!

I don't like postphoned posts and this is one of them. The reason: I missed my family and my home.
I found time to go home finally. (I know my parents live in İstanbul too) I realized I missed everything.
I missed every single detail about my home, room, my mom, dad... I don't wanna make a list of them 'cause it will be too long:) Have a good weekend!



Blazer: Mango
T-shirt: Mango


Kemer-Belt: Stradivarius
Pantolon-Red Jeans: Topshop
Oxfords: Stradivarius


Kolye-Necklace: Bershka
Renkli Bileklik-Colorful Bracelet: Pieces
Siyah Bileklik-Black Bracelet: Mango Touch

No comments:

Post a Comment