Friday, November 18, 2011

In My Closet Now

Uzun zamandır yoğunluktan dolayı yazamadığım bloguma sonunda kavuştum! Aradan geçen zamanda başıma gelen ilginçliklerin sonuncusuyla başlıyorum: telefonumu kaybettim!! Heyecana gerek yok buldum:) Kısaca sırf Premierine davetliyim diye gittiğim Twillight:Breaking Dawn ın çıkışında İstinye Park AFM'de telefonumu unutmuşum. Bugün hazır almak için gitmişken H&M e uğrayıp ne var ne yok diye bakmaya fırsatım da oldu. Dürüst olmak gerekirse elle tutulur hiç bir şeye rastlayamadığım H&M beni hayal kırıklığına uğrattı. Heyecanla beklediğim Versace Koleksiyonu'nun en kötü parçalarının getirildiği İstinye Park mağazasında erkek reyonlarında beğendiğim parça sayısının daha fazla olması beni çok şaşırttı. Bununla birlikte o hep aradığım biker bootları buldum ve hemen aldım:) Ben aldıklarımı severek aldım umarım siz de beğenirsiniz:)

No comments:

Post a Comment