Friday, January 27, 2012

2012 İlkbahar Trendleri-2012 Spring Fashion Trends

2012 ilkbahar koleksiyonlarına baktıkça doyamadım açıkçası. Tasarımlar o kadar renkli ki hem seviniyor hem de "bu rengi nasıl giyicem ki ben?" diye düşünüyorum:) Ben Rag&Bone ve Oscar de la Renta'nın tasarımlarına bayıldım. Sizin favoriniz hangisi?
I couldn't stop looking at 2012 spring collections. Everythings is so colorful and this makes me think about how can I use these colors. I adore the designs of Rag&Bone and Oscar de la Renta. Which is your favorite look?

NEON

Rag&Bone

Ruffian

ART DECO DESENLER/ART DECO GRAPHICS

Alexander Wang

Carolina Herrera

PİJAMA GÖRÜNÜMLÜ PANTOLONLAR/PAJAMAS

Luca Luca

Betsey Johnson

ATLETİK ŞIKLIK/ATHLETIC CHIC

Alexander Wang

Rag&Bone

ŞEFFAF BEYAZ/DIAPHANOUS WHITE

Yigal Azrouël

The Row

GRAFİKSEL ÇİÇEK DESENLERİ/GRAPHIC FLORALS

Prabal Gurung

Cynthia Rowley

KISA ÜSTLER/CROP TOPS

Preen

Oscar de la Renta

SİYAH VE SARI/BLACK ON YELLOW

Nicole Miller

Oscar de la Renta

PUANTİYE/POLKA DOTS

Luca Luca

Tory Burch

TURUNCU TONLARI/TANGERINE-ORANGE

Christian Siriano

Jenny Packham

PEPLUM/PEPLUM SHIRTS-SKIRTS-DRESSES

Vera Wang

Jason Wu

ANORAK/ANORAKS

Rag&Bone

Nanette Lepore

PASTEL TONLAR/PASTEL SHADES

Theysken's Theory

Preen

PEMBE ŞORT-CEKET TAKIMLAR/PINKS SHORTS SUITS


No comments:

Post a Comment