Saturday, January 21, 2012

Heyoo I'm Back!!



Herkese Merhaba!!
Umarım herkesin yılbaşı güzel geçmiştir:) Finallerimin tam da yılbaşının ardından başlaması yüzünden blogla ilgilenemedim ne yazık ki. Aslında hayatımda ders çalışmaktan başka o kadar çok şey vardı ki. Yılbaşında ne yaptığımla başlayayım önce. Yeni yıla dışarda girme fikrine sıcak bakan biri olmadığım için en yakın arkadaşlarımdan birinin evinde girme fikri tam benlikti diyebilirim. Dışarıda olsaydım bu kadar eğlenemezdim buna eminim:) Ardından diğer bir yakın arkadaşım olan Gül'ün doğum gününü kutladık. İtiraf etmek lazım ki zamanlama çok kötüydü biz de bir kaç gün geç kutlayabildik. (Bu arada iyi ki doğmuşsun Gül!) Bunların dışında tüm zamanım sınavlarda ve Starbucks'ta geçti çünkü finallere acilen çalışmaya başlamam gerekiyordu. Sonunda finallerim bitti ve beni bekleyen post fikirleriyle koşa koşa bloguma geri döndüm<3

Hi Everybody!!
Hope you all had an amazing New Year's Eve:) I couldn't give my time to write new posts because of my finals. But there were a lot of things in my life that I should tell you! My bbf was giving a small party in her home so I was there for New Year. (I danced all night long) It was really fun. After that we celebrated my another bbf's bday together at Asmalımescit. Beside that, I spend all of my time at finals and Starbucks-the only place that I feel like I understand the subjects-
Finally my finals are over and I run to my blog with new post ideas<3

No comments:

Post a Comment