Saturday, January 21, 2012

In My Closet Now #5-Time for SALES!!


 Finallerin bitimini kutlamak için alışverişten daha iyi bir fikir olamaz! Ben de arkadaşlarımla tam da bunu yapmak bugün İstinye Park'a gittim. Aldığım şeyleri bir yana koyarsak açıkçası pişman oldum. Size önerim kalabalık olmayan ve fazla rağbet görmeyen avmlere gitmeniz. Yoksa rüyalarınızı süsleyen o etek gerçekten rüyalarınızdan ötesine geçemez:)

There is no better idea than to celebrate the end of the finals with shopping! And that's what I did today with my friends. I went to İstinye Park to find all pieces that Iooked from the websites. But unfortunately I couldn't find all of them. Take my advice and don't go İstinye Park for shopping at sales and prefer the ones that aren't crowded and not preferred much.


Sık sık trençkot istediğimi söyleyip çevremdeki herkesin başını ağrıttıktan sonra sonunda aradığım renk ve modeldeki trençkotu Stradivarius'un yeni sezonunda buldum. 

Finally I found my trenchcoat at Stradivarius!! 
Bu ayakkabıyı önümüzdeki sezonda kombinlerimde bol bol göreceksiniz:) İndirimde Stradivarius'tan çok uygun bir fiyata aldım siz de kaçırmayın!!

You'll gonna see these shoes with me a lot next season:) I bought them at a quite friendly price so don't miss them!

Bilekleri ince olanlar için mükemmel bir çözüm olan kelepçe tarzı bilekliklere bayılıyorum. H&M de görünce kaçırmadan aldım.

As having  very thin wrists these kind of bracelets are my saviour. You can find it at H&M. 
Accessorize'da 70% gibi büyük bir indirim var. Beğenip alamadığınız tüm aksesuarları indirimden çok uygun fiyatlara bulabilirsiniz.





No comments:

Post a Comment